O Nama

S više od 25 okusa, Pago sokovi potiču sva osjetila i pružaju intenzivan voćni doživljaj. Od 1888. Pago se proizvodi samo od prirodnih sastojaka i nudi jedinstven, neodoljiv okus za savršen užitak. Poznata zelena staklena boca sa žutim "twist-off" čepom i tipičnim "plop" zvukom prilikom otvaranja osnovni je dio ponude barova, kafića i restorana u mnogim europskim zemljama.


Povijest Pago uspjeha

Svaka priča o uspjehu počinje idejom. Pago ideja bila je „tekuće voće“. Od 1888. do sada svaki gutljaj Pago soka nešto je posebno – pravi, jedinstven užitak.

1888

Austrijanac Jakob Pagitz osniva tvrtku zajedno sa svojim bratom Franzom. Prvi ponuđeni Pago okusi bili su jabuka, crni i crveni ribiz.

1920

Jakob Pagitz Junior pridružuje se obiteljskom poslu i razvija jedinstvenu tehniku tiještenja soka.

1949

Rođen je brand PAGO: ime nastaje od prva tri slova tvrtke osnivača i prvog slova njemačke riječi za voće - Obst.

1977

Najveća austrijska pivovara preuzima Pago i omogućuje pristup velikoj distribucijskoj mreži u gastronomiji Austrije.

1989

Pago je tržišni lider u austrijskoj gastronomiji te po prvi puta otkriva potencijal i izvan granica. Predstavljena je i nova, zelena staklena boca sa žutim čepom.

1996

Osniva se Pago Croatia d.o.o., zastupnik Pago sokova jedinih premium voćnih sokova na hrvatskom tržištu.

2002

Pago osvaja Europu: dostupan je u 16 europskih zemalja, a zastupljen u svim većim državama s vlastitim distribucijskim tvrtkama. U HoReCa poslovanju Pago postaje tržišni lider u Italiji, Hrvatskoj i Francuskoj.

2013

Pago slavi 125 godina! Brand preuzima Eckes-Granini koji time dobiva međunarodni HoReCA-brand u svom portfelju. U ovoj tranziciji Pago Croatia nastavlja poslovati u regiji te je zadužen za tržišta Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Kosova i Makedonije.