O Nama
S više od 25 okusa, Pago sokovi potiču sva osjetila i pružaju intenzivan voćni doživljaj. Od 1888. Pago se proizvodi samo od prirodnih sastojaka i nudi jedinstven, neodoljiv okus za savršen užitak. Poznata zelena staklena boca sa žutim "twist-off" čepom i tipičnim "plop" zvukom prilikom otvaranja osnovni je dio ponude barova, kafića i restorana u mnogim europskim zemljama.
Povijest Pago uspjeha
Svaka priča o uspjehu počinje idejom. Pago ideja bila je „tekuće voće“. Od 1888. do sada svaki gutljaj Pago soka nešto je posebno – pravi, jedinstven užitak.
![](/fileadmin/_processed_/6/e/csm_1888_27c256801c.jpg)
Austrijanac Jakob Pagitz osniva tvrtku zajedno sa svojim bratom Franzom. Prvi ponuđeni Pago okusi bili su jabuka, crni i crveni ribiz.
![](/fileadmin/_processed_/a/6/csm_1920__43fb252b7c.jpg)
Jakob Pagitz Junior pridružuje se obiteljskom poslu i razvija jedinstvenu tehniku tiještenja soka.
![](/fileadmin/_processed_/4/c/csm_1949__b2223b1e37.jpg)
Rođen je brand PAGO: ime nastaje od prva tri slova tvrtke osnivača i prvog slova njemačke riječi za voće - Obst.
![](/fileadmin/_processed_/7/5/csm_1977__e6210fd67a.jpg)
Najveća austrijska pivovara preuzima Pago i omogućuje pristup velikoj distribucijskoj mreži u gastronomiji Austrije.
![](/fileadmin/_processed_/2/7/csm_1989_b21f09f0fb.jpg)
Pago je tržišni lider u austrijskoj gastronomiji te po prvi puta otkriva potencijal i izvan granica. Predstavljena je i nova, zelena staklena boca sa žutim čepom.
Osniva se Pago Croatia d.o.o., zastupnik Pago sokova jedinih premium voćnih sokova na hrvatskom tržištu.
![](/fileadmin/_processed_/4/e/csm_1990_40c16f5f72.jpg)
Pago osvaja Europu: dostupan je u 16 europskih zemalja, a zastupljen u svim većim državama s vlastitim distribucijskim tvrtkama. U HoReCa poslovanju Pago postaje tržišni lider u Italiji, Hrvatskoj i Francuskoj.
![](/fileadmin/_processed_/3/8/csm_2013_35df5efa9e.jpg)
Pago slavi 125 godina! Brand preuzima Eckes-Granini koji time dobiva međunarodni HoReCA-brand u svom portfelju. U ovoj tranziciji Pago Croatia nastavlja poslovati u regiji te je zadužen za tržišta Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Kosova i Makedonije.